Aquadomum Zelhem

Leven in en met de natuur

Gastenboek

Diane Schiller
09-10-21 14:45:44
Een weekend lang hebben we super genoten met familie en vrienden. Mooie accommodatie voor jong en oud en een prachtige omgeving. We hebben hier een feestje gegeven met catering op locatie en voldoende faciliteiten voor een presentatie. Ook bij wat minder weer kan je genieten van de sauna, spellen etc We kunnen terugkijken op een geslaagd weekend.
Inge Heemskerk
30-06-21 13:54:49
Een heerlijk weekend (25-28 juni '21) tot rust gekomen, op deze prachtige bijzondere locatie. In het echt nog mooier dan op de foto's! Comfortabele bedden en hele fijne douches. Bedankt voor deze bijzondere ervaring.
Ben en Bernadette van Tilburg
16-05-21 14:28:48
Wij hebben in de meivakantie met ons gezin, een heerlijke week mogen verblijven in Aquadomum. Heel fijn om de ruimte te hebben met elkaar, zowel binnen als buiten. En wat is alles goed schoon!
Een luxe om in de avond een wandeling te kunnen maken in je eigen bos, inclusief damhert!
De kinderen konden zowel buiten als binnen verstoppertje spelen. Het huis is zo bijzonder gebouwd, zoveel bijzondere plekjes en hoekjes.
We hadden een paar dagen mooi weer, deze dagen hebben we genoten van de omgeving en een paar avonden bij de vuurkuil gezeten. Broodjes bakken en met onze Dutch Oven een heerlijke maaltijd bereid buiten op het vuur. De dagen met regen waren ook fijn. De kinderen hebben zich volop vermaakt met de tafeltennis tafel, de beamer i.c.m. onze zelf meegebrachte Nintendo, bordspelletjes, cupcakes gebakken, enz. Voor ons was het vooral relaxen en gebruik maken van de fijne faciliteiten (sauna, stoomcabine, infrarooddouche) die het huis biedt. Wij komen zeker terug!
Groetjes, Ben en Bernadette + 4 kinderen
Kim Uijting
30-09-20 11:12:11
Lieve mensen,

Wat een geweldig ‘onderduikadres’! Heel bijzonder om hier met vijf vriendinnen te mogen overnachten.
Een waterpaleis middenin de natuur, waar alle zintuigen werken.

We deelden verhalen met de schildpad, knikten bemoedigend naar de witte reiger
en met het kabbelende stroompje op de achtergrond,
waren we echt even helemaal weg in de Achterhoek.

Dank voor jullie gastvrijheid.
Duurzame plek, duurzame herinneringen!

Graag tot ziens!

Kim Uijting
Bram de Beer
23-09-20 22:07:40
Lief team Aquadomum,

Wat een prachtige plek hebben jullie hier gecreëerd. Heerlijk om hier met tien vrienden tot rust en tot elkaar te komen.
Ochtenden tussen de visjes en de schildpad, middagen op de veranda en/of met spellen, en vooral ontzettend fijne en heel lange avonden bij het kampvuur.

Hartelijk dank dat wij met z'n allen in jullie fantastische creatie mochten verblijven, en we willen graag nog eens terugkomen!

Liefs, Suus, Bram, Dennis, Marin, Jos, Niels, Nienke, Jasper, Sanne, en Jolijne (Mick op visite)
Tonen: 5  10