Aquadomum Zelhem

Leven in en met de natuur

Gastenboek

Kim Uijting
30-09-20 11:12:11
Lieve mensen,

Wat een geweldig ‘onderduikadres’! Heel bijzonder om hier met vijf vriendinnen te mogen overnachten.
Een waterpaleis middenin de natuur, waar alle zintuigen werken.

We deelden verhalen met de schildpad, knikten bemoedigend naar de witte reiger
en met het kabbelende stroompje op de achtergrond,
waren we echt even helemaal weg in de Achterhoek.

Dank voor jullie gastvrijheid.
Duurzame plek, duurzame herinneringen!

Graag tot ziens!

Kim Uijting
Bram de Beer
23-09-20 22:07:40
Lief team Aquadomum,

Wat een prachtige plek hebben jullie hier gecreëerd. Heerlijk om hier met tien vrienden tot rust en tot elkaar te komen.
Ochtenden tussen de visjes en de schildpad, middagen op de veranda en/of met spellen, en vooral ontzettend fijne en heel lange avonden bij het kampvuur.

Hartelijk dank dat wij met z'n allen in jullie fantastische creatie mochten verblijven, en we willen graag nog eens terugkomen!

Liefs, Suus, Bram, Dennis, Marin, Jos, Niels, Nienke, Jasper, Sanne, en Jolijne (Mick op visite)
Cor & Gea de Jager
17-09-20 14:45:25
Van 12 t/m 16 september 2020 verbleven wij met z’n tweetjes in het Aquadomum. Wij werden bij aankomst hartelijk ontvangen. Onder het genot van een lekker kopje koffie kregen wij van Maria en Henk enige uitleg over hoe wij gebruik konden maken van alle aanwezige luxe in de woning. Er ontbreekt niets. We hebben genoten van de sauna, de stoomcabine en de regendouche. We hebben heerlijk geslapen. De huiskamer met open keuken onder water is uniek. Totale stilte en dan opeens komt er een grote vis voorbij zwemmen of kijkt een schildpad naar binnen. We hebben de snoek, baars, schildpadden en kleine visjes heel goed kunnen observeren. Ook buiten is het fantastisch. Je hoort en ziet veel vogels. Op het terras zittend hoor je de spechten naar voedsel zoeken. In het privé bos kan je heerlijk wandelen. In het prieel staat een bankje. Een heerlijk rustige plek. Veel wilde planten, bloemen en paddestoelen, en we hebben ook een haas en een eekhoorn gezien. Het Aquadomum is een aanrader voor rustzoekers en natuurliefhebbers, die ook van luxe houden. Wij hebben genoten.