Aquadomum Zelhem

Leven in en met de natuur

Gastenboek

Cor & Gea de Jager
17-09-20 14:45:25
Van 12 t/m 16 september 2020 verbleven wij met z’n tweetjes in het Aquadomum. Wij werden bij aankomst hartelijk ontvangen. Onder het genot van een lekker kopje koffie kregen wij van Maria en Henk enige uitleg over hoe wij gebruik konden maken van alle aanwezige luxe in de woning. Er ontbreekt niets. We hebben genoten van de sauna, de stoomcabine en de regendouche. We hebben heerlijk geslapen. De huiskamer met open keuken onder water is uniek. Totale stilte en dan opeens komt er een grote vis voorbij zwemmen of kijkt een schildpad naar binnen. We hebben de snoek, baars, schildpadden en kleine visjes heel goed kunnen observeren. Ook buiten is het fantastisch. Je hoort en ziet veel vogels. Op het terras zittend hoor je de spechten naar voedsel zoeken. In het privé bos kan je heerlijk wandelen. In het prieel staat een bankje. Een heerlijk rustige plek. Veel wilde planten, bloemen en paddestoelen, en we hebben ook een haas en een eekhoorn gezien. Het Aquadomum is een aanrader voor rustzoekers en natuurliefhebbers, die ook van luxe houden. Wij hebben genoten.
Tonen: 5  10